قوانین مرجوعی

قوانین مرجوعی کالا – سایت دلخونه


1. مدت زمان مرجوعی:

مشتریان محترم می‌توانند کالاهای خریداری شده را ظرف ۷ روز کاری پس از دریافت محصول مرجوع کنند.



2. شرایط کالا برای مرجوعی:


کالا باید در بسته‌بندی اصلی و بدون هیچ گونه آسیب یا تغییر باشد.


تمامی لوازم جانبی، دفترچه‌ها، برچسب‌ها و هولوگرام‌ها باید همراه محصول باشند.


کالاهای استفاده شده یا آسیب دیده، امکان مرجوعی ندارند.




3. مراحل مرجوعی:


مشتری ابتدا باید درخواست مرجوعی را از طریق حساب کاربری یا تماس با پشتیبانی سایت دلخونه ثبت کند.


پس از تایید درخواست، مشتری باید کالا را بسته‌بندی کرده و به آدرس اعلام شده ارسال نماید.




4. هزینه‌های مرجوعی:


هزینه ارسال کالا برای مرجوعی، در صورتی که مشکل از طرف سایت نباشد، بر عهده مشتری است.


در صورت ارسال کالای معیوب یا اشتباه از طرف سایت، هزینه ارسال توسط دلخونه پرداخت می‌شود.




5. بازپرداخت وجه:


پس از دریافت و بررسی کالا توسط تیم دلخونه، در صورت تایید شرایط مرجوعی، مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری طی ۳ تا ۵ روز کاری بازگردانده می‌شود.


بازپرداخت به همان روش پرداخت اولیه انجام می‌گیرد.




6. کالاهای غیرقابل مرجوعی:


کالاهای خوراکی و بهداشتی که بعد از باز شدن بسته‌بندی مصرف شده‌اند.


کالاهای سفارشی یا ساخت اختصاصی مشتری.


کالاهایی که خارج از بازه زمانی ۷ روزه مرجوع شوند.




7. تماس با پشتیبانی:

برای هرگونه سوال یا مشکل در خصوص مرجوعی، می‌توانید با تیم پشتیبانی دلخونه تماس بگیرید:


شماره تماس: [09189258024]


ایمیل: [Dellkhune@gmail.com]

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما